سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
معاونت تبلیغ

حوزه/ معاونت تبلیغ و آموزش‏های کاربردی حوزه‏های علمیه با هدف تربیت دینی دانش آموزان، اقدام به جذب و اعزام طلاب و روحانیون به مدارس سراسر کشور در قالب «اعزام مبلغ بلند مدت» می کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، معاونت تبلیغ و آموزش‏های کاربردی حوزه‏ های علمیه به منظور ترویج معارف اسلامی و پاسخگویی به نیازهای دینی دانش‏آموزان، از بین طلاب و روحانیون علاقمند، توانمند، مجرب و متعهد، تعدادی را پس از گذراندن دوره های آموزشی، برای اعزام و تبلیغ در مدارس امین، سمپاد (استعدادهای درخشان)، نمونه دولتی، شبانه‏روزی و... جذب و گزینش می‏نماید.                                                                              

بر اساس این گزارش: حوزویان متقاضی اعزام به مدارس آموزش و پرورش می بایست دارای مدرک سطح 2 حوزه (تا قبل از اعزام) و همچنین  برخورداری از سلامت جسمی و روحی باشند.

پرداخت حق التبلیغ ماهیانه، برخورداری از امتیاز کمک هزینه مسکن، امکان تبلیغ در مراکز استان، شهرستان، شهر و یا بخش، امکان گذراندن دوره سربازی و اخذ پایان خدمت، امکان ادامه تحصیل دروس حوزوی و مرکز آموزشهای تخصصی تبلیغ به صورت غیرحضوری و برخورداری از امتیازات و سوابق تبلیغی از مزایای شرکت در این طرح اعلام شده است.

طلاب و روحانیون می توانند تا 30 خرداد ماه، با مراجعه به نشانی قم، 45 متری شهید صدوقی، 20متری فجر، خ دانش، معاونت تبلیغ و آموزش‏های کاربردی حوزه‏های علمیه، طبقه 2، اداره کل همکاری‏های تبلیغی، اداره جذب و گزینش، اتاق 326 و یا از طریق  پایگاه www.mobaleghan.com  اقدام به ثبت نام نمایند.

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha